lördag 20 november 2010

Jag stod vid SS2 och väntade på att Björne skulle komma förbi, då dök det upp tre enduro allvetande gubbar med dialekt från Örebrohållet.
Under säkert 10 min stod de och pratade om Björne och hur duktig han är på att köra, att hans körstil är tekniskt fulländad, att -" ni skulle se han köra gräsprov".....
Det var lite småroligt att tjuvlyssna på gubbarna.

Senare hörde jag även smågrabbar med beundran...-"åhhh nu kommer Björne".

Jag gjorde misstaget att försöka hinna till SS3 gående efter SS2, vilket gav mig skavsår
och sur eftersmak att jag missade SS3 (låg i långtbortistan).

Kul att se släkt och vänner ställa upp för Björne, med ett brinnande intresse, guld värt.

Hoppas nu det håller i sig att det går bra för Björne, för fram till SS9 på kvällen verkar det
gå bra.

Jäkligt roligt att springa runt och titta på alla, förare som publik.

Synd bara på snöfallet, blev krångligt att ta bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar